БЕРЕГИНЯ

Інформаційно-аналітичний ресурс
«Вірте в дива! І вони траплятимуться!»
Дозвілля

Що таке SEO-просування і чому воно важливе для вашого сайту

Сьогодні, мабуть, тільки лінивий не має власного блогу, сайту, чи принаймні, сторінки в соціальних мережах. За допомогою Фейсбуку, Інстаграмму чи Твіттеру підприємливі українці купують, продають, надають психологічні, медичні, юридичні та інші консультації, заробляють криптовалюту, шукають потенційних інвесторів для своїх ідей, вдосконалюють свої знання та навички і ще роблять безліч і безліч справ. І все це, не виходячи з дому, без офісів і офіціозу, сидячи, так би мовити, на дивані.

Навіть власники равликових ферм чи ферм із вирощування каліфорнійських черв’яків для виготовлення біогумусу навряд чи сьогодні можуть обійтися без власного сайту. Та чи завжди створення сайту стає панацеєю від усіх проблем? Розглянемо приклад. Припустимо, що ви вирощуєте равликів з подальшою метою їх продажу в ресторани, магазини тощо. Равликів багато, ферма розвивається, і ви вже подумуєте, куди ж і кому їх продавати. Як результат – ви створюєте власний сайт із рекламною метою своєї продукції. Та от лихо: сайт є, а замовників не побільшало! У чому ж проблема, бідкаєтеся ви. Чому мій сайт ніхто не відвідує, а відповідно, і не знає про існування ферми?

Одна із причин, можливо, полягає в неправильному SEO-просуванні вашого сайту, блогу чи просто сторінки в соціальних мережах.

То що ж таке SEO?

SEO-просування – не що інше, як розкрутка сайту, тобто його пошукове просування (з анг. SEO – Search Engine Optimization). Це комплекс заходів для підвищення позицій сайту в результатах видачі пошукових систем за заздалегідь відібраними запитами.

Ось, наприклад, хтось хоче купити велику партію равликів і вводить у пошуковий рядок «купити 100 кг равликів у Києві». Розкручені сайти з’являться у першій чи другій десятці. І їх потенційний покупець побачить. Якщо ж ваш сайт не розкручений, то він може випадати в першій сотні, а можливо, й тисячі. Навряд чи покупець прогортає стільки сторінок, щоб натрапити саме на вас.

Що ж робити?

Вдатися до інтернет-просування, тобто SEO-просування. Воно може бути ефективним для усіх компаній, потенційна аудиторія яких шукає подібні товари чи послуги в інтернеті. Кількість інтернет-користувачів з кожним роком тільки зростає. І саме ця аудиторія є надзвичайно привабливою для бізнесу, оскільки володіє високою платоспроможністю.

То чому ж сайту так важливо бути саме на перших місцях у пошукових системах?

Причин декілька. Перша: топові місця в пошукових системах можна порівняти з престижними районами міста. Зазвичай перше враження про компанію клієнт отримує ще до відвідування організації, дізнавшись, де вона розташовується. Чим престижніший район, тим більшу довіру має клієнт, а відповідно, більше шансів, що він обере саме вас. Працює стереотип: якщо фірма розташована в самому центрі міста, то ця фірма процвітає. Аналогічно цей стереотип працює і при SEO-просуванні. Сайти, що знаходяться в ТОПі, – це, як правило, найбільш “шановані”сайти.

Друга причина полягає в тому, що гарне місце розташування фірми привертає значно більше відвідувачів. На сайти, розташовані в перших десяти позиціях (ТОП-10, тобто перша сторінка видачі), звернуть увагу більше 95-ти (!) відсотків користувачів. Якщо ж пошукова система видає сайт фірми на четвертій сторінці і далі, то менше ніж у 2-х відсотків користувачів вистачить терпіння догортати до цієї сторінки.

Тому чим вище сайт в ТОПі, тим більший у нього буде трафік. Рекомендується за найбільш важливими запитами перебувати в ТОП-5 результатів пошукуhttps://myecobaby.com.ua/%d1%82%d1%80%d0%b0%d1%84%d1%96%d0%ba/.

Саме тому надважливо правильно вибрати список запитів

Безумовно, пошукова оптимізація – це дуже ефективний спосіб залучення клієнтів, але з одним застереженням: виконувати її повинні професіонали. І справа тут не стільки в тому, що невміла оптимізація може коштувати штрафних санкцій вашому сайту, а в тому, що число відвідувачів сайту зросте, а кількість покупців – ні. Щоб просування дало найкращий результат, необхідно визначитися зі списком запитів і зі стратегією просування.

Наприклад, просування сайту в Googl є поступальним процесом.

Не треба чекати миттєвого ефекту після старту просування вашого проекту (через декілька днів чи навіть тижнів). При низькочастотних запитах (тобто вузькоспеціалізованих запитах, таких, які користувачі до пошукової системи вводять дуже рідко; такі запити задаються переважно людьми, які точно знають, що вони хочуть знайти) відчутний ефект повинен з’явитися через 1,5–2 місяці. При середньочастотних запитах (це переважно запити, які складаються з декількох слів, так звані, уточнюючі запити) – через 3-4 місяці. І при високочастотних запитах (це слова, фрази або речення з певної тематики, які користувач уводить у пошуковий рядок) через 5-6 місяців. А якщо ви бажаєте просуватися при високочастотних і надвисококонкурентних запитах, то терміни виведення вашого проекту за такими запитами можуть бути значно довшими, ніж півроку.

Миттєве збільшення обсягу посилань на ваш сайт може призвести до санкцій з боку пошукових систем і в результаті ваш сайт можуть пессимізувати (тобто знизити позиції сайту у пошуковій системі) або взагалі забанити (обмежити його діяльність, ввести коло заборонених дій тощо).

Фахівці SEO-сфери знають, як правильно і раціонально вести роботу над зовнішніми факторами просування сайту. Під роботою над зовнішніми факторами мається на увазі не тільки розмірена покупка посилань на проект, а й активна робота блогів, статей, оглядів, вічних і природних посилань як інструментів просування сайту в пошуковій системі. Тому не варто панікувати, якщо через місяць після старту проекту ви бачите тільки маленький приріст посилань на ваш сайт. Пройде час і він буде достатнім. І про вашу равликову ферму знатимуть тисячі відвідувачів, а отже, у вас не буде проблем з реалізацією равликового товару!

Нехай вам щастить!

#seo #якрозкрутитисайт #щотакеseoпросування