Хочу дитину!

БЛОГ КСЕНІЇ КОШ
«Вірте в дива! І вони траплятимуться!»
Дозвілля

Віральний контент: для чого він потрібен сайту?

Зазвичай гарні веб-райтери створюють свої матеріали за такою формулою: цікава для читачів тема, цікавий (інтригуючий) заголовок, спокійний цікавий текст. Це так зване «сухе» створення контенту (інформаційного наповнення).

З технічної точки зору автори все роблять правильно: пишуть багато, логічно, без помилок, однак їх матеріали у мережі не набувають такої популярності, як би хотілося. Вони позбавлені так званої автентичності і часто зливаються з іншою масою найрізноманітнішого контенту. За такою формулою працювати легше, однак менш ефективно.

Вірусними (такими, що дуже добре поширюються в мережі) стають інші тексти: живі, прямі, зухвалі, небанальні. Їх створити значно важче, однак і користі від них можна отримати значно більше. А тому – воно того варте!

Найелементарніше, чим можна «оживити» текст, це наситити його емоціями, авторською думкою, прикладами та ситуаціями з життя, надати матеріалові певного ритму. Звісно, у строгих інформаційних матеріалах цього всього варто уникати. Але в інших використання цих, так би мовити, «приправ» допоможе зробити контент віральним, тобто таким, який добре тиражується користувачами соціальних мереж і є надзвичайно сильним генератором трафіку для сайту чи блогу. Зараз ставку все частіше роблять на відеоконтент, адже він сприймається легше, ніж лонгріди, нехай навіть розбавлені картинкамиhttps://myecobaby.com.ua/%d1%89%d0%be-%d1%82%d0%b0%d0%ba%d0%b5-seo-%d0%bf%d1%80%d0%be%d1%81%d1%83%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d1%96-%d1%87%d0%be%d0%bc%d1%83-%d0%b2%d0%be%d0%bd%d0%be-%d0%b2%d0%b0%d0%b6%d0%bb%d0%b8%d0%b2/.

Правила віральності від експерта

На думку керівника платформи BuzzFeed Джоні Перетті, вміння створювати віральний контент є головним фактором успіху в SMM і в контент-маркетингу. При цьому експерт наголошує, що висока якість контенту далеко не завжди гарантує його віральність. Публікації повинні володіти особливими характеристиками, щоб аудиторія їх тиражувала.

1. Уміння отримати емоційний відгук аудиторії – перший крок до створення вірального контенту. Це значить, що опубліковані матеріали повинні показувати читачам, що ви дбаєте про них, а не рекламуєте свій продукт. Для цього ви повинні добре знати свою цільову аудиторію. Розуміючи, про що думають і говорять ваші клієнти, ви запропонуєте їм контент, релевантний як сфері діяльності вашої компанії, так і інтересам споживачів.

2. Бажано зробити контент персоніфікованим. Це значить, що читачам варто показати, що вони спілкуються не з бездушною торговою маркою, а з живою людиною, яка має ім’я і посаду. Не варто публікувати в соціальних мережах сухий офіційний контент, навіть якщо вашою цільовою аудиторією є топ-менеджери і власники великих корпорацій. Пам’ятайте, президенти і бізнесмени використовують Фейсбук з тією ж метою, що й будь-яка дитина: вони просто хочуть поспілкуватися з друзями і почитати щось цікаве. Таким чином, ваш бренд повинен вміти «дружити» в соціальних мережах і публікувати цікавий контент.

3. Необхідно дізнатися й точно розуміти, що надихає вашу аудиторію.  Профіль у соціальній мережі можна розглядати як віртуальне відображення особистості його власника. Іншими словами, люди реєструються в Фейсбуку і підтримують активність, щоб самовиражатися. Вони діляться контентом, який відображає їх інтереси, прагнення, внутрішній світ і переживання. Тому контент повинен розповідати про можливості, які отримує клієнт, використовуючи ваші продукти. Дайте споживачам можливість самовиражатися, показуючи їм способи покращити життя за допомогою ваших товарів і послуг.

4. Навчіться смішити й веселити свою аудиторію. Як зазначалося вище, віральний контент повинен бути емоційним. Читачі охоче діляться жартами зі своїми друзями, тому публікуйте смішні замітки. Ваш контент буде віральним, якщо він навіть просто викликатиме посмішку і покращуватиме настрій.

5. Змусьте читачів ностальгувати. Багато людей вважають, що «цукор колись був солодший». Зіграйте на цій особливості людської психіки. Публікуйте контент про минуле, яке позитивно сприймається вашою цільовою аудиторією. Люди охоче поширюють і коментують подібні публікації.

6. Приділяйте увагу соціально значущим питанням. Більшість людей так чи інакше реагує на це. Турбота про дітей, захист навколишнього середовища, боротьба з небезпечними захворюваннями, – подібні теми повсякчас знаходять відгук у соціальних мережах. Покажіть своїй аудиторії, що ваш бренд небайдужий до проблем суспільства. Пам’ятайте: люди цінують щирість, а тому «рятуйте світ» від щирого серця.

7. Дайте аудиторії привід для гордості. Веб-фахівці переконують, що ймовірність онлайн-покупки зростає на 25 %, якщо поруч з описом престижного товару є кнопки шерингу (поширення) у соціальних мережах. І, відповідно, ймовірність покупки зменшується, якщо такі кнопки є поруч із продуктом, про придбання якого людина воліє нікому не говорити.

Ця закономірність поширюється і на контент. Люди охоче діляться в соціальних мережах інформацією, яка підкреслює їх значимість і успішність. Враховуйте це, створюючи віральні матеріали.

Як розрахувати коефіцієнт віральності для стартапу?

Найпростіший спосіб ось такий:

Візьміть число поточних користувачів (відвідувачів вашого сайту чи блогу). Наприклад, зараз їх 150.

Подивіться, скільки в середньому інвайт (запрошеннь) або шарінгів припадає на одного користувача. Припустимо, кожен користувач відсилає інвайт 30 друзям. Всього виходить 150 x 5 = 750 відправлених інвайт.

Подивіться, скільки з них перейшли і підписалися на ваш сервіс або встановили додаток. Наприклад, це зробило 250 людей (33 % від тих, які отримали запрошення).

Тепер розділіть кількість нових користувачів стартапу, отриманих завдяки інвайтам, на початкову кількість користувачів: 250/150 = 1,7.

Якщо значення коефіцієнта перевищує 1 – значить, вірусна розкрутка стартапу йде добре. В іншому випадку вам потрібно переглянути свої методи просування.

Створюйте віральний контент для свого сайту швидко й якісно, і нехай ваші публікації тиражуються мільйонною аудиторією!

#віральнийконтент #якрозкрутитисайт #стартап #інвайт #шарінг #seo