Хочу дитину!

БЛОГ КСЕНІЇ КОШ
«Вірте в дива! І вони траплятимуться!»
Дозвілля

Як збільшити трафік: прості прийоми, щоб “оживити” сайт

Ви створили власний сайт чи блог, але він «мертвий», бо у нього малий трафік? Тоді час навчитися застосовувати прості прийоми для збільшення потоку відвідувачів!

Отже, якщо ви публікуєте матеріали регулярно, умієте створювати гарні ключові фрази, цікаво пишете про те, у чому реально розбираєтеся, і нікого не копіюєте, але ваш блог все одно мало хто відвідує, то варто вдатися до наступного.

Працюємо з контентом

Навчіться створювати матеріали з віральним контентом (інформаційним наповненням). Це такі тексти, які в мережі можуть самі себе рекламувати і поширювати без участі веб-працівників. Йдеться про контент, яким користувачі діляться один з одним (постять, перепощують). Щоб контент був віральним, фахівці радять робити його шокуючим чи смішним, з картинками та інфографікою, лонг-рідами та посиланнями на впливових людей тощо.

Знаходьте час для того, щоб регулярно проводити об’єктивне дослідження свого ринку. Створіть на основі цього дослідження якісну white paper (дослівно – біла книга). Це щось на зразок безкоштовної методички з цінною для аудиторії інформацією. При цьому не заганяйте себе в рамки, практикуйте різні види подачі контенту.

Вивчайте контент конкурентів. Щоб зрозуміти, які кроки вам потрібно зробити для отримання більшого трафіку, потрібно стежити за тим, що роблять ваші суперники.

Розширюйте тематику вашого блогу. І поспостерігайте, до чого це призведе. Іноді грамотне розширення тематики виливається в суттєве збільшення трафіку.

Час від часу повертайтеся до свого старого контенту.

Анонсуйте у своєму блозі корисні публікації з авторитетних джерел.

Підпишіться в Google Alerts на запити вашого ринку. Вам будуть приходити сповіщення на опубліковані матеріали, що містять ці ключові фрази.

Спілкуємося правильно

Створіть форум на своєму сайті. За допомогою нього ви зможете значно покращити показник відмов, побудувати зацікавлене у вашій тематиці співтовариство і зробити так, щоб ваш сайт почав ранжуватися за низькочастотними ключовими фразами. Ранжування – це послідовне розміщення чогось, визначення порядку відповідно до рангу. Йдеться про те, що система отримує і обробляє запит, сортує всі наявні в базі дані, тобто проводить ранжування, і видає результат. У такому випадку, ваш сайт повинен видаватися пошуковою системою при вузькоспеціалізованих запитах, тобто таких, які користувачі до пошукової системи вводять дуже рідко, однак люди при цьому точно знають, що вони хочуть знайти. Тобто запит буде у цьому випадку максимально точний.

Займіться гостьовим постингом (створенням коротких повідомлень, коментарів, постів на форумах, блогах тощо). Тільки пишіть не заради посилань, а заради розширення охоплення аудиторії. Інакше можете заробити фільтр.

Почніть вести колонку на одному з найвідоміших сайтів у вашій області. Стати автором Forbes не так складно, як про це всі думають J.

Використовуйте сервіси «Питання і відповіді» Google та інші подібні ресурси. Відповідайте на запитання, пов’язані з вашою сферою діяльності. Допомагайте користувачам вирішувати їхні проблеми, не вимагаючи нічого натомість.

Станьте активним коментатором на форумах і блогах, пов’язаних із вашою тематикою. Використовуйте своє реальне ім’я та фотографію.

Скористайтеся соціальними агрегаторами Flipboard або Categoriya. З їх допомогою ви можете представити свої пости візуально привабливими.

Збирайте відгуки. Якщо продаєте товари, давайте невелику знижку кожному клієнту за зобов’язання залишити чесний відгук на вашому сайті.

Використовуємо соцмережі

Активно використовуйте соціальні мережі. Заведіть офіційні сторінки у всіх популярних соціальних мережах: Facebook, Google+, Twitter. Почніть працювати з Pinterest або Instagram. Якщо ви продаєте візуальні товари, ви повинні обов’язково бути присутніми на одному із цих майданчиків. Не ігноруйте LinkedIn і Stumbleupon. Незважаючи на те, що ці соцмережі ще не дуже популярні, в один прекрасний день вони можуть дати вам непоганий приплив трафіку.

У соцмережах подавайте повні анонси своїх матеріалів. Це означає, що в них обов’язково повинен бути присутній вступний текст, фото і посилання.

Включайте в свої повідомлення цікаві витримки. Наприклад, цитати або статистичні дані.

Найважливіші й цікаві пости чіпляйте з самого верху стрічки. Щоб зробити це в Facebook, натисніть на стрілочку в правому верхньому кутку і виберіть пункт «Виділити публікацію».

Влаштовуйте конкурси. Виберіть гідний приз, встановіть чіткі правила і вперед. А тим, кому складно придумати щось своє, можна скористатися готовими шаблонами.

Обмінюйтеся постами зі схожими спільнотами. Знайдіть групи з приблизно такою ж кількістю передплатників, як і у вас, і запропонуйте безкоштовно обмінятися постами.

Залучаємо експертів і конкурентів

Згадуйте експертів. Коли ви цитуєте або робите репост матеріалу одного з відомих експертів у вашій області, згадуйте його ім’я за допомогою символу @.

Підготуйте 10 описів статті (це можуть бути цитати, цифри, несподівані висновки) і публікуйте їх в соціальних мережах кілька тижнів поспіль.

Займіться ко-маркетингом. Домовтеся з конкурентами про взаємовигідну співпрацю. Згадуйте один одного в email-розсилках, займайтеся промоуцією один одного в соцмережах, пишіть гостьові пости тощо.

Почніть вести email-розсилку. Це один із найпотужніших інструментів залучення трафіку і утримання клієнтів.

Займіться ньюсджекінгом (використовуйте для просування свого сайту гарячі новини, події, бренди тощо).

Використовуйте платні способи просування. Контекстна реклама, тематична реклама в соціальних мережах і на популярних серед вашої аудиторії ресурсах, розміщення банерів на великих за відвідуваністю сайтах допоможуть привернути увагу до вашого контенту.

Працюйте з негативними коментарями. Не знімайте їх, відповідайте чесно і розгорнуто. Якщо дійсно винні – визнайте вину і намагайтеся її компенсувати.

Мікророзмітка, сніппети та веб-аналітика вам у поміч

Використовуйте семантичну мікророзмітку (зменшені фото зі сторінок, «зірочки» рейтингу тощо). Усі провідні пошукові системи рекомендують це робити для отримання кращих результатів у видачі.

Використовуйте розширені сніппети (описи під посиланнями). Вони привертають увагу користувачів і збільшують кількість переходів на сайт зі сторінки видачі.

Запам’ятайте: один день – одна зміна на сайті. Перетворіться на того, хто постійно щось робить, а не тільки будує туманні плани.

Дбайте про «щастя користувача». Підвищуючи задоволеність користувачів, ви посилаєте пошуковим системам важливий сигнал – після переходу на ваш сайт і перегляду матеріалу користувач вирішує свої завдання.

Займайтеся рекламою в офлайні. Залишайте посилання на свій сайт на брендованій продукції, службових автомобілях, використовуйте флаєри, рекламу на радіо тощо.

Відстежуйте результати своїх дій. Займайтеся веб-аналітикою, зважайте на всі необхідні метрики, моніторте соцмережі і згадки вашого бренду в мережі. Тільки так ви зможете зрозуміти, що ефективно, а що – ні.

Зосередьтеся на тих стратегіях, які реально працюють. Не повторюйте бездумно те, що роблять інші. Спробуйте кожен спосіб, описаний у цій статті, і виберіть тільки ті, що підходять саме вам і вашому бізнесу.

У жодному випадку не зациклюйтеся на одному й тому ж. Шукайте нові шляхи збільшення трафіку, майданчики, інструменти та підходи. Відкривайте нові горизонти і не бійтеся експериментувати. Це і є найдостовірніший шлях збільшення трафіку.

Нехай ваш сайт відвідують мільйони!

#трафік #якзбільшититрафік #якпокращититрафік #якрозкрутитисайт #якрекламуватисайт #якпокращитивідвідуваність #контент #просування #соцмережі #мікророзмітка #сніппети #якрозкрутитиблог #блог